Louise - juluppvisningen

 Ojoj, kan ni fatta? jag gick upp klockan sex en lördag! oherregud jag blir trött när jag tänker på det.. höhö
det var dags för juluppvisning! vi skulle samlas klockan halv nio utanför blackebergshallen i bromma och det var hur svårt som helst att hitta dit! mitt i ett bostadsområde inklämt någonstans. haha jag kom i tid iallafall! go me.. eller det var pappa som körde men jaja...
sedan var det dags för uppvisningen! najsigt värre! jag måste säga att vi var väääääldigt grymmish.
Sedan bar det av till skhlm med familjen och Tessiresan och köpte lite smått o gott! En blus från Esprit och en väska från MQ. i like. Bilder får ni imorgon. Och imorgon ska jag på träning som vanligt och kämpa och ha kul! Senare blir det att kasta sig hem göra sig finfin och sen ska jag till gamla stan och den älskevärda julmarknaden där. Sedan blir det julmiddag med vänner. I love julbord!
lite bilder från idag får ni njuta av och.. aa.. hah.. gosh. Hejdå!





Kommentarer
Postat av: Nicco

ta bort bilden på pyrren!!!!! :)

2008-12-13 @ 23:27:09
Postat av: Louise

men ösöblösööö! :O :D

2008-12-14 @ 10:07:15
Postat av: emma

vrf är en bild så liten? :O

2008-12-14 @ 11:26:54
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0