Louise - fjärde advent = städning för mej..

kom just ur badkaret och kom på att jag måste blogga.
3 dagar kvar till jul.
Det innebar en massa julstädning, köpa julgran och handla mat.
Jag säger bara, utmattad, totalt..!
Ja, så var det klart, nu är det bara att vänta på att julen ska komma, dock är inte allting färdigt. Men det tar vi imorgon.
Nu ska jag nog unna mej lite pistageglass som vi köpt och lite godis.. " Because Im Worth It ".
någon mer som älskar att bada förresten?
& Josefin, jag har en liten julklapp kvar till dej! Du kommer dö när du ser den, hihi! & älska mej mer än du gör nu! MOHAHAH, haha -.-

Kommentarer
Postat av: magnus håkansson

sånt badkar får man inte ha :O jag vill med bada i ett sånt ^^

2008-12-22 @ 12:05:04
URL: http://musikvideobloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0