Louise - En dag till i shoppingens värld!

jaha, då har man spenderat en dag till i stan för att shoppa loss!
tagit sig från gata till gata och in och ut i affärer. glad är jag iallafall eftersom att man fick med sig ett litet pack hem!
från igår var det ju jeans på rea och en kofta från vero moda, dock inte på rea, men billig anyway! även fast det är rea är jag konstig nog att handla en massa som inte var på rea! jag måste skärpa mej.. för att mitt konto inte ska bli pankospankos.. fast det är det nu iallafall.. skit också.. ööööööö, bajs?
aja, här är yttepytte roliga bilder på kläderna och när pappa kom och förstörde för moi.. fantastico vad rolig han kan vara! -.-

vero moda 179 kr

Joy 599 kr

öööööö.. apa i uniform 0 kr.......
även känd som min kära papi haha!

Filippa K 1000 kr.

peak performance 700 kr


Diesel Jeans 1200 kr rea; 599 kr

björn borg 199 kr

aja, trevligttrevligt.
nu ska jag vidare!
sherwoodskogen, here i come!
kramus


Kommentarer
Postat av: Daniela

hahaha lollo snacka om att (nästan) härmas med björn borgen:D

<3

2008-12-29 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0