Louise - 1;a December & julkalendern

nu är det såhär..
jag och tjejerna såg då Twilight igår..
och den är .. hur laksjdklsjödjasd bra som helst!
den är grym, årets, kanske den bästa filmen som någonsin gjorts! jag kan inte beskriva hur bra jag tycker att den är..!
så den här dagen har gått åt till att diskutera och drömma oss iväg tillbaka till bion, jag säger bara, se den!
Bra skådespelare på köpet! grymma var ordet ja people!
så fort den kommer ut på DvD är den min! lovar! du kan sälja den för 1000:- och den ska fortfarande bli min!
och.. så har man ju SÅKLART fått en sån där skitig artistcrush på huvudinnehållshavaren -.-.. typiskt! men jag är inte själv, eller hur ni andra och gänget?
aja, nog pratat om filmen haha!
men eftersom att jag inte har gjort något annat än pratat om thebestmovie så säger jag bara pusshejleverpastej!
fast, en låt som var med i filmen som Muse har gjort har blivit min nya drogislåt. Perfekt! höhö
nu. HEjDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0