josefin - i will keep my promises

jag ska hålla mitt löfte , om ni håller erat! svär !
jag har inte så mycket att blogga om ...
jag fick MVG i bild :D fett glad :)
 
efter skolan så åkte vi ner till huddinge c och julhandlade , jag fick nog mest köpt ! :)
haha*stolt*
 jag skriver inte vad jag köpte till lollo ,, (gumman du får vänta och se ) haha!
vi avslutade shoppingen med att fika på ett litet kafé , jag va den ända som va onyttig -.- jag tog kladdkaka och en smothie(AA) hihi medans alla andra tog mackor -.-!
när vi va klara så fick jag en idé om att ha socker tävling , haha , vi försökte vinna över varandra genom att äta mycket sockar på en gång (jag vet låter sjukt)
Emma vann hahah!
jag kom sist , det e ju så torrt! haha


 

filmen kommer sen
puss

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha det var fett kul:D:D

märkte ni hur alla tanter glodde på oss när vi fikade:P

<3

2008-12-17 @ 14:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0