josefin

hejhej, vi försöker verkligen uppdatera när vi kan!

nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra ... för jag har ju inga läxor :) Wie!
i morrn får vi reda på hur det blir med nyår ,  tjejorna ska festa lite förstår ni (AA) hihi
hur firar du nyår ?

i skolan glor vi typ på film i alla ämnen , jätte nice,
såklart så jobbar vi på fysiken -.- tyå ända ämnet
både jag och louise har jätte bra betyg , vi har ett G resten VG och MVG , asså vi har G i fysik , undrar om det beror på  läraren eller oss .. låt mig tänka ..hmmm LÄRAREN ?!?!??!
hihi(AA)
jag satt och laddade ner bilder i går på min ipod, jag hittade gamla bilder kolla ...


ååh sommar/vår ,,,

nu när jag har så himla mycket fritid *stolt* så ska jag försöka att blogga minst en gång varje dag ...vi får se om det håller... lite hänger påer också , för när ni komenterar blir man pushad och vill skriva nya inlägg!
jag ska svara på alla också, lovar !
puss

Kommentarer
Postat av: emma

wuhuhuhuhu fler inlägg till folket! :D :D <33

2008-12-16 @ 17:31:14
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0