josefin

i fredags var jag på idol-finalen i globen ,
det va grymt kul!!!
jag satt jätte bra , vi stod på stolarna så kändes det som om manva på scen :)

jag satt 6 rader ifrån dom andra idolerna..(robin B , johan osv.)
när vi kom in i baren i reklamen så  stod vi bredvid nån jag kände igen , och då va det robins (B) pappa :) haha han köpte mig en cola :D:D hahaha!
sen efter finalen gick jag till han och sa att hans son skulle vart i final med kevin.

Johan va mycket bättre live om ´jag får säga så xD  jag har tyckt att han sugit framför tv:en men han va ganska bra live :D

kevins vinnarlåt va jätte fiiiiiiin! jag grät som fan när han vann ,,, precis ett år efter han flyttat till sverige...

uppvisningen va också jätte kul :D
la bilder från finalen , och tekniken.!!!


min och lollos bil på tekniken , vi fick MVG:D

go,go,go KEVIN!

robin B :D
ha en trevlig tredje advent!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0