josefin

förlåt för att jag (och lollo) inte skrivit i dag men vi har haft några prov att plugga till , men kan ni tänka er.... inga prov kvar !!!!!!! fan va nice , bara ett litet läxförhör i engelska , men herregud jag kan sitta framför datan och chilla , det va typ ett år sen jag gjorde det :)

idag har det vart en vanlig dag , förutom att jag och lollo fastnade framför adams spel (AA)
hahah det va jätte kul :D
fasst den tog slut på batterier -.- haha

det här är min veckoplanering ! snacka om mycket och ROLIGA saker som händer :D

onsdag - genrep till lucian klockan 3 till 8 , sova hos lollo
torsdag - vakna och gå upp tidigt för att vara i skolan halv 7 , sedan lediga på dagen. på kvällen lucia för släkt och vänner klockan 4-9 (ni ska se vårat lucia tåg så jävla fin och roligt)!
fredag - idol finalen med mamma ! :D
lördag -uppvisninge hela dagen, (cheerleading)
söndag - träning som vanligt :D

veckan är jätte rolig men lite svårt att klämma in ett engelska förhör haha, får bli på torsdag dag :) 


gå in på salongk.se det är en super rolig och spännande sida, läs om nästan allt :D
 bilder från genrep i lucia kommer i morrn
puss

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: haha ja :P



ps. det är inte alls uppvisning hela dagen:P typ högst till halv 3, inte ens det XD

2008-12-11 @ 13:49:48
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0