josefin

nu satt jag mig framför datan ...har spelat guitarr hero hela dagen xD haha som svar till daniela så : njaa haha vet inte riktigt men det visar sig på nyår;) hahah

har ni haft en bra julafton?
min har vart grym :D
jag fick massa roligt :)

min lillebror fick jätte mycket saker, sen så fick han en 500 lappav farmor(sominte va där ,vi firade bara med familjen)
då började han skriva av glädje
 
Kasper-JAAAAAAAA! och senare började han gråta.
Jag- va e det ? vad hände?

kasper fortsätter gråta.
Kasper-(snyftar) inget , jag e bara så himla lycklig!

 tänk att nått sånt kan komma från en 9;åring...
det va så grymt gulligt !


julmat!!!
kllicka på dom små bilderna för att få som större

lite av det jag fick i julklapp
jag fick twilight böckerna :D!
presentkort och pengar 
en liten digital fotoram som man kan ha på nyckelknippan... väldig cool:D

Kommentarer
Postat av: Daniela

neeej vad gulligt:D

<33

2008-12-25 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0