josefin

snart ska jag hoppa in i dushen och frächa upp mig lite innan daniela kommer hit.

i går träffade jag gabriella, när jag såg henne insåg jag hur mycket jag saknat henne!

jag och lella såg på 8 mile tidigare i morse, och sen åkte vi ner till stuvsta för att hyra en film haha men dom hade inte den vi ville ha så vi hyrde nån annan B film xD
men vi åkte till huddinge och letade efter filmen istället där den fanns... det slutade med att vi kom hem med 2 filmer , en som vi redan sett och den andra som vi inte vill se xD
haha!
jag åt nyss middag , vi åt fläskfilé, potatisklyftor och varma morötter. det va jätte gott :D

I morgon när vi vaknar är det fjärde advent förstår ni hur fort det har gått?
men det betyder iaf att det är mindre än en vecka kvar till julafton!'
hur går det med era julklappar , e ni klara ?
jag är , och det känns skönt att inte behöva ge sig ut såhär fyra dagar innan , då alla e ute och nästan allt är utplockat !
nu väntar dushen !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0