josefin

JULLOV!!
fan va skönt asså !

igår innan träningen så åkte jag och lollo till glitter och jag plockade på mig 4 st örhängen som va från lolloxD haha
sen gick vi till ett café och åt lite , mums !
kladdkaka och morotskaka !

haha hon som stod i kassan i glitter la in örhängena i en påse med plats och sa att det skulle skydda för resan hem ,, vi gick 2 meter till cafeét och så här så dom ut -.-

lollo fick också sin julklapp :)
en necessär med kondomer i :D

hahaxD
när vi kom hem så spelade vi tecknet och jag och emma vann :D
vi hade världens bästa tecken :O

emma och jag (AA) haha
jag hade för kort hår så var tvungen att klicka på extremt passande hårförlägningar :)
haha!


jag fick också mina betyg i dag ....väldigt bra faktist!
ett G tre MVG och resten VG :)
puss

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jah slår vad om att ni fuskade x)

asså josse, jag skulle fan bli rädd om jag mötte oss i en mörk gränd någonstanns, fan vad biffiga vi är x) <3<3

2008-12-19 @ 22:15:11
Postat av: josefin

haha jo jag vet :)

haha kram

2008-12-19 @ 22:19:48
URL: http://brelin.blogg.se/
Postat av: emma

wtf?! emma kilander här fuskas inget! just face it, vi är bättre än er...



fett med biff ni är! ;)

2008-12-20 @ 11:20:22
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0